לקוחות חדשים ל-AVIcode בישראל

אפיסנס סופטוור הודיעה על בחירתם של מספר לקוחות נוספים בפתרונות AVIcode:

  • חברת אלביט בחרה ב-AVIcode לניטור מערכות מידע מבוססות דוט נט בארגון. בין המערכות שינוטרו גם SharePoint, מוצר BPM בשם Agilepoint ופיתוחים עצמיים.
  • iTeam, יחידת מערכות המידע של בנק מזרחי-טפחות, בחרה ב-AVIcode לניטור הדור החדש של יישומי הבנק המבוססים דוט נט.
  • חיל הים בחר ב-AVicode לניטור יישומי הדוט נט שלו. AVIcode נבחר לאחר בחינה מעמיקה של מספר מוצרים ומכרז של משרד הבטחון.
  • כלל ביטוח בחרה ב-AVIcode להשלמת ניטור יישומי הדוט נט בסביבת הייצור. אומר חנוך בן דוד, CTO כללביט: "כלל ביטוח נדרשה לרכיב ניטור יישומים בסביבת הייצור על מנת לספק תמיכה טובה יותר למערכות המידע הארגוניות. בעבר השקענו ברכישת מוצרים אחרים, אך מצאנו כי המוצרים אינו עונים על כל ציפיותינו לניטור היישומים. כתוצאה מכך בחרנו בטכנולוגיה של חברת AVIcode על מנת להשלים את הפערים בצרכי ניטור היישומים שלנו ולספק לנו ניטור מעמיק, בזמן אמת של מערכותינו, ללא פגיעה ברמת הביצועים."
  • אחת מזרועות הבטחון בחרה בטכנולוגיה של חברת AVIcode ככלי לניטור מערכות הדוט נט בארגון. המערכת נבחרה לאחר השוואתה אל מול פתרונות נוספים בשוק. במסגרת הטמעת הפתרון, תסייע חברת אפיסנס סופטוור בחיבור המערכת אל סביבת השו"ב הארגונית של חברת CA באמצעות מנוע חוקים ייחודי.
  • NICE ו-MSN ישראל בחרו בטכנולוגיית AVIcode לנטר את מערכותיהם.

כלל ביטוח נדרשה לרכיב ניטור יישומים בסביבת הייצור על מנת לספק תמיכה טובה יותר למערכות המידע הארגוניות. בעבר השקענו ברכישת מוצרים אחרים, אך מצאנו כי המוצרים אינו עונים על כל ציפיותינו לניטור היישומים. כתוצאה מכך בחרנו בטכנולוגיה של חברת AVIcode על מנת להשלים את הפערים בצרכי ניטור היישומים שלנו ולספק לנו ניטור מעמיק, בזמן אמת של מערכותינו, ללא פגיעה ברמת הביצועים.

הערות סגורות.